خبرورزشی‌گردی| طوفان یحیی گل‌محمدی علیه امیر قلعه‌نویی؛ مدت‌هاست می‌خواهد تمرکز پرسپولیس را به‌هم بزند!

خبرورزشی‌گردی| طوفان یحیی گل‌محمدی علیه امیر قلعه‌نویی؛ مدت‌هاست می‌خواهد تمرکز پرسپولیس را به‌هم بزند!
شناسه خبـر : ۱۳۲۱۹۷ یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

یحیی گل‌محمدی سرمربی مستعفی پرسپولیس ۱۱ سال قبل علیه امیر قلعه‌نویی به شدت موضع گرفت.

استقلال و پرسپولیس از ابتدای بهمن ماه سال ۹۱ در حالی آماده برگزاری دربی پایتخت می‌شدند که شرایط نیمکت دو تیم کاملا متفاوت بود. استقلال با امیر قلعه‌نویی روند مطلوبی را دنبال می‌کرد ولی پرسپولیس پس از به بن‌بست رسیدن با مانوئل ژوزه سکان هدایت تیم خود را در اختیار یحیی گل‌محمدی گذاشت. مربی‌ای که در آن زمان جوان‌تر و البته به مراتب کم‌تجربه‌تر از حال حاضر بود.

سرمربی مستعفی پرسپولیس که همین چند روز قبل از سمت خود کناره‌گیری کرد، اول بهمن ماه سال ۹۱ در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی از امیر قلعه‌نویی به واسطه حرف‌هایش در مورد احتمال کناره‌گیری محمد رویانیان مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد و گفت: آقای قلعه‌نویی با این حرف می‌خواهد تمرکز تیم ما را بر هم بزند و مدت‌هاست که چنین کاری را انجام می‌دهد. در فوتبال حرفه‌ای چنین حرکاتی قشنگ نیست.

یحیی همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه با صراحت عنوان کرد بسیاری از سرمربیان استقلال و پرسپولیس ترجیح می‌دهند دربی را نبازند و بازی مساوی شود تا این‌که بی‌گدار به آب زده و نمایش تهاجمی را در دستور کار خودشان قرار بدهند. البته امیر قلعه‌نویی هم فردای آن روز به حرف‌های سرمربی وقت پرسپولیس واکنش نشان داد.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir